Regulamin Platformy NeoHair

Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z platformy internetowej NeoHair, zaprojektowanej w celu ułatwienia zarządzania salonami fryzjerskimi oraz grupami salonów fryzjerskich, będącej własnością i zarządzanej przez spółkę NeoPrimus sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia, IX Wydział Gospodarczy, pod numerem 330338, NIP 6762399096 (dalej: NeoPrimus)

1. Definicje:

  • Terminy użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
  • a) Klient: salon fryzjerski lub grupa salonów fryzjerskich zarejestrowana na Platformie;
  • b) Okres BETA: okres przed uruchomieniem przez NeoPrimus ostatecznej wersji Platformy. W okresie tym użytkowanie Platformy jest bezpłatne dla wszystkich Klientów. NeoPrimus powiadomi Klientów o zakończeniu Okresu BETA, zamieszczając na Platformie stosowną informację co najmniej na 7 dni przed uruchomieniem ostatecznej wersji Platformy;
  • c) Okres Próbny: okres bezpłatnego użytkowania Platformy, liczony indywidualnie dla każdego Klienta od dnia jego rejestracji na Platformie, niezależny od Okresu BETA. Długość Okresu Próbnego jest stała dla każdego Klienta i wynosi 1 miesiąc.
  • d) Platforma: platforma internetowa będąca własnością, zarządzana i udostępniana przez spółkę NeoPrimus, zaprojektowana w celu ułatwienia zarządzania salonami fryzjerskimi oraz grupami salonów fryzjerskich, dostępna na domenie: neohair.com;
  • e) Strona: oznacza stronę Umowy i odnosi się w zależności od kontekstu zarówno do Klienta, jak i NeoPrimus, określanymi łącznie jako „Strony”;
  • f) Tabela Opłat: dokument określający obowiązujące Klientów stawki za Usługi, zamieszczony przez NeoPrimus na Platformie;
  • g) Umowa: niniejszy Regulamin obowiązujący Klientów mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • h) Usługi: pakiet usług oferowanych przez NeoPrimus za pośrednictwem Platformy.

2. Opis Usług

  • a) Na mocy niniejszej Umowy NeoPrimus zapewni Klientowi dostęp do Platformy ułatwiającej zarządzanie salonami fryzjerskimi oraz grupami salonów fryzjerskich w szczególności poprzez: umawianie wizyt fryzjerskich przez internet; możliwość synchronizacji pracy wszystkich stylistów danego Klienta za pomocą kalendarza online; tworzenie kart osób korzystających z usług Klienta.
  • b) Klient ma możliwość dostępu do Platformy w trzech różnych wariantach abonamentowych, różniących się zakresem świadczonych usług i wysokością abonamentu: Standard, Silver oraz Gold.
  • c) Okres rozliczeniowy może trwać miesiąc, kwartał, półrocze lub rok. Klient wybiera długość obowiązującego go okresu rozliczeniowego, decydując się na jeden z wariantów abonamentowych określonych w Tabeli Opłat.
  • d) Klient może w trakcie trwania okresu rozliczeniowego zamienić swój wariant abonamentowy na wariant abonamentowy oferujący większy zakres usług (zamiana Standard na Silver lub Silver na Gold). W tym celu konieczne jest wniesienie dodatkowej opłaty zgodnie ze stawkami wskazanymi w Tabeli Opłat.
  • e) W trakcie trwania okresu rozliczeniowego nie jest możliwa zamiana dotychczasowego wariantu abonamentowego na wariant abonamentowy oferujący mniejszy zakres usług.
  • f) Wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego dotychczasowy wariant abonamentowy może zostać zamieniony na dowolny inny; możliwa jest również zmiana długości okresu rozliczeniowego. W tym celu Klient przed zakończeniem dotychczasowego okresu rozliczeniowego generuje sam na Platformie fakturę VAT do zapłaty za przyszły okres rozliczeniowy, zgodnie ze swymi preferencjami co do wariantu abonamentowego i długości okresu rozliczeniowego i następnie uiszcza płatność zgodnie ze stawkami Tabeli Opłat. Jeżeli Klient nie uiści płatności w terminie wskazanym na fakturze, system automatycznie wybierze na przyszły okres rozliczeniowy wariant abonamentowy Standard. W tej sytuacji system automatycznie wybierze Klientowi na przyszły okres rozliczeniowy dwóch stylistów o największej liczbie umówionych wizyt. Klient potwierdza i rozumie, że w takim przypadku dane pozostałych stylistów oraz dane dotyczące umówionych wizyt zostaną usunięte.
  • g) Przy wyborze zasad obowiązujących w nowym okresie rozliczeniowym Klient ma prawo dodać dowolną liczbę stylistów, uiszczając opłatę zgodnie ze stawkami Tabeli Opłat.
  • h) W trakcie trwania okresu rozliczeniowego w wariancie abonamentowym Standard Klient nie ma prawa dodawać stylistów.
  • i) W trakcie trwania okresu rozliczeniowego w wariancie abonamentowym Silver Klient może dodać dwóch stylistów. Klient zobowiązany jest do wniesienia opłaty zgodnie ze stawkami Tabeli Opłat proporcjonalnie do liczby dni pozostałych do zakończenia okresu rozliczeniowego. Dodanie większej liczby stylistów możliwe jest wyłącznie po zamianie wariantu abonamentowego na Gold.
  • j) W trakcie trwania okresu rozliczeniowego w wariancie abonamentowym Gold Klient może dodać dowolną liczbę stylistów, jednak liczba przypisanych do Klienta stylistów nigdy nie może przekroczyć 1000. Klient zobowiązany jest do wniesienia opłaty zgodnie ze stawkami Tabeli Opłat proporcjonalnie do liczby dni pozostałych do zakończenia okresu rozliczeniowego.

3. System Powiadomień SMS

  • a) NeoPrimus zapewnia Klientom możliwość korzystania z Systemu Powiadomień SMS, za pomocą którego osoby korzystającego z usług Klienta informowane będą o umówionych wizytach, trwających promocjach, imieninach itp. SMSy dostępne są w pakietach o różnym standardzie, różniących się liczbą wiadomości i ceną: Pakiecie Standard, Pakiecie Silver oraz Pakiecie Gold. Liczba SMS w każdym pakiecie oraz cena każdego z pakietów określona jest w Tabeli Opłat;
  • b) Pakiety SMS są płatne niezależnie od Okresu BETA lub Okresu Próbnego.

4. Wymagania Techniczne

  • Aby korzystać z Usług Klient powinien korzystać z wydajnego dostępu do internetu, przeglądarki (Mozilla Firefox Version 2 lub nowsza, Internet Explorer version 7.0 lub nowsza) oraz musi posiadać aktywny adres e-mail.

5. Rejestracja

  • a) W celu dokonania Rejestracji, przyszły Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny, podając zgodnie z prawdą wymagane dane, w tym adres e-mail oraz hasło. NeoPrimus zastrzega sobie prawo do weryfikowania danych Klientów w trakcie oraz po zakończeniu procesu rejestracji. NeoPrimus może uzależnić rejestrację lub korzystanie z Serwisu przez Klienta od uwiarygodnienia podanych przez niego danych.
  • b) Rejestracja może zostać dokonana wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentacji Klienta. Podczas procedury rejestracji osoba dokonująca rejestracji składa stosowne oświadczenie w tym zakresie. Klient ponosi pełną odpowiedzialność wobec NeoPrimus za skutki wynikłe ze złożenia nieprawdziwego oświadczenia, w szczególności za poniesioną przez NeoPrimus szkodę.
  • c) Klient zobowiązany jest do nieudostępniania osobom trzecim swojego hasła do Konta w Serwisie. NeoPrimus nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Klienta hasła osobom trzecim lub jego nieodpowiedniego zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich.
  • d) W przypadku zmiany danych, następującej po zakończeniu procedury rejestracji, Klient powinien dokonać niezwłocznie ich aktualizacji. Nie wolno podawać danych nieprawdziwych bądź niepełnych. Klient nie ma możliwości zmiany przyjętej w trakcie rejestracji nazwy użytkownika.
  • e) Z chwilą rejestracji w Serwisie dochodzi do zawarcia Umowy pomiędzy Klientem a NeoPrimus, której przedmiotem jest świadczenie przez NeoPrimus usług w ramach Serwisu.

6. Płatności

  • a) Zawierając niniejszą Umowę Klient zgadza się na taryfy określone w Tabeli Opłat. Dane podane przez Klienta podczas rejestracji wykorzystane zostaną przy wystawianiu faktury VAT za usługi.
  • b) Abonament w każdym wariancie opłacany jest z góry za cały okres rozliczeniowy.
  • c) NeoPrimus zastrzega sobie prawo do udzielania i cofania rabatów w danym okresie rozliczeniowym.
  • d) NeoPrimus zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w Tabeli Opłat. Zmiany obowiązują od początku następnego okresu rozliczeniowego po ich wprowadzeniu. Za akceptację zmian uważa się kontynuację korzystania z Usług oferowanych na Platformie w kolejnym okresie rozliczeniowym.
  • e) Płatności za pakiety SMS liczone są z góry, niezależnie od opłat abonamentowych. Niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym SMSy przepadają.
  • f) Wszystkie płatności realizowane będą w złotych, za pośrednictwem systemów platnosci.pl lub PayPal.

7. Ochrona danych osobowych

  • Dane osobowe umieszczane w bazie Serwisu przez Klientów są zbierane, przechowywane, przetwarzane i zabezpieczane przez NeoPrimus zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz Polityką Prywatności, stanowiącą załącznik do Umowy obowiązujący od chwili akceptacji postanowień Umowy w procesie rejestracji.

8. Zakłócenia działania Platformy

  • a) W przypadku gdy działanie Platformy jest zakłócone lub przerwane z przyczyn niezależnych od Klienta, takich jak w szczególności zawieszenie systemu, awaria serwera, błędy systemowe, Klient ma prawo domagać się redukcji abonamentu za okres rozliczeniowy, w którym doszło do nieprawidłowości, proporcjonalnie do okresu trwania zakłóceń lub przerwy w funkcjonowaniu Platformy;
  • b) Odpowiedzialność NeoPrimus za zakłócenia funkcjonowania Platformy w danym okresie rozliczeniowym nie może przekroczyć wysokości abonamentu Klienta za ten okres rozliczeniowy. Powyższy ograniczenie nie dotyczy szkód wyrządzonych z winy umyślnej.
  • c) NeoPrimus nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia dostępu do Platformy będące następstwem działania Klienta.

9. Okres obowiązywania

  • a) Niniejsza Umowa obowiązuje od chwili akceptacji jej postanowień w trakcie procedury rejestracji na Platformie i pozostaje w mocy do chwili wypowiedzenia jej przez którąkolwiek ze Stron.
  • b) Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym; w takim przypadku, jeżeli wypowiedzenie zostanie dokonane w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, Klient nie ma prawa do zwrotu części opłaconego abonamentu za niewykorzystany okres. W takim przypadku ponadto Klient powinien we własnym zakresie zarchiwizować dane osób korzystających z jego usług oraz umówionych wizyt, znajdujące się w systemie; Klient przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że po wypowiedzeniu Umowy nie będzie miał dostępu do danych znajdujących się w systemie, a dane te zostaną przez NeoPrimus usunięte.
  • c) NeoPrimus może rozwiązać Umowę z zachowaniem następujących okresów wypowiedzenia: 1 miesiąc.

10. Zmiany

  • NeoPrimus zastrzega sobie prawo do zmiany Umowy. Wszystkie zmiany obowiązują od daty opublikowania zmienionej wersji Umowy na Platformie. Klient przy pierwszym logowaniu w Serwisie po publikacji zmian zostanie powiadomiony o dokonanych zmianach. Za akceptację zmian uważa się następujące po ich dokonaniu korzystanie z Usług oferowanych na Platformie.

11. Ograniczenia

  • Klientowi nie wolno dostarczać treści o charakterze bezprawnym, w szczególności treści naruszających prawa osób trzecich, treści obraźliwych lub wulgarnych, obscenicznych, sprzecznych z zasadami współżycia społecznego lub dobrego wychowania.

12. Reklamacje

  • a) Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji w przypadku, gdy usługi przewidziane w niniejszej Umowie nie są realizowane prawidłowo lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Umowy. Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji w szczególności, gdy dostęp do Platformy jest niemożliwy lub ograniczony z przyczyn niezależnych od Klienta.
  • b) Reklamację można złożyć za pomocą poczty elektronicznej korzystając z adresu do zgłaszania problemów technicznych: office@neohair.com
  • c) Reklamacja powinna zawierać w szczególności opis problemu będącego podstawą reklamacji oraz dane identyfikujące Klienta.
  • d) Reklamacja może zostać zgłoszona w ciągu 14 dni, licząc od momentu ujawnienia się przyczyn reklamacji.
  • e) NeoPrimus rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli reklamacja nie może zostać rozpatrzona w danym terminie, NeoPrimus powiadomi w tym terminie Klienta o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.

13. Odpowiedzialność Klienta

  • Klient odpowiada za to, aby dane umieszczone przez niego na Platformie nie naruszały praw osób trzecich lub w inny sposób nie naruszały obowiązującego prawa.

14. Poufność

  • Strony zobowiązują się nie ujawniać informacji pozyskanych w związku z wykonywaniem niniejszej Umowy, określonych jako poufne lub poufnych z natury. Powyższe zobowiązanie nie ma zastosowania do informacji powszechnie znanych, wiadomych Stronom z innych źródeł, pozyskanych bez obowiązku zachowania ich poufności i bez naruszenia postanowień niniejszej Umowy, lub pozyskanych niezależnie przez drugą Stronę bez wykorzystania informacji poufnych. Niniejsze zobowiązanie do zachowania poufności nie narusza obowiązku Stron do udostępnienie informacji właściwym władzom.

15. Postanowienia ogólne

  • Niniejsza Umowa podlega prawu polskiemu i zgodnie z nim winna być interpretowana. Strony poddają się wyłącznej właściwości polskiego sądu właściwego dla siedziby NeoPrimus w zakresie wszelkich sporów lub spraw wynikających z postanowień niniejszej Umowy lub z nimi związanych.